Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

8. Ο Κίων του Ομηρικού Πνεύματος

Κίονας από τον Ναό του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα. Στο βάθος ο Παρθενώνας


-Ποια είναι η διαφορά του αρσενικού με το θηλυκό , μου λέει , κοιτάζοντας  τον  γάργαρο  καταρράκτη  μιας  ομιλούσας   υδατόπτωσης   που έρεε   αριστερά  μας;
Το  θηλυκό είναι  καμπύλο τόξο,  πρωταρχικά  κυκλικό , είναι το πρωτόνιο   και μένει πάντα στην βάση  σχάση του πυρήνα  την στιγμή της  μετουσίωσης   και της  εμπεδόκλειας μεταστοιχείωσης  από την  ύλη  στης  ενέργειας   την μετατροπή.Το αρσενικό είναι το ευθύ  η ακτίνα , το βέλος που θα εκτοξευθεί, το ηλεκτρόνιο  που ταξιδεύει και κυκλοφορεί σε οκτάβες  κβαντικές τροχιές  σε συμπαντική  οργάνωση δομή. Αυτή είναι η διαφορά  δυναμικού  για να υπάρχει ροή ενέργειας  και ποταμός υλικών ηλεκτρονίων  όταν συνδεόμαστε με  μια  Πηγή.
Θεωρείς  πως η Πηνελόπη είναι  συναισθηματική,  με  ερωτά  λοξοκοιτάζοντας  την  πτώση  μιας αναπόφευκτης  της εντροπίας  που υδρορροούσε δεξιά;
Από το ύφος και την λοξή ματιά κατάλαβα πως η ερώτηση ήταν παγίδα  και έβαλα όλα  τα δυνατά μου να αποφύγω τα αδύνατα σημεία μιας  συναισθηματικής  γυναικείας  απάντησης  και  την επικείμενη  κακοτοπιά.
-Οπωσδήποτε, λέω η Πηνελόπη είναι συναισθηματική  με καθαρό το συναίσθημα της  και το νερό  στοιχείο διαυγές  αφού δεν φεύγει ποτέ από το νησί και οπωσδήποτε είναι έντονα τα συναισθήματα της,  αγάπης έρωτα  και  περιφρόνησης  με αποστροφή  για τον Οδυσσέα και τους μνηστήρες αντιστοίχως, ικανοποιημένη από την απάντηση μου  την   μετριοπαθή.
Το κατάλαβε πως  επιχείρησα να αποφύγω  τον σκόπελο  με ουδέτερη γραφή  ,μειδίασε ελαφρά, συνεχίζοντας  την ερώτηση με τα καίρια ερωτηματικά.
-Και  πως εξηγείς  την διαυγή  συναισθηματική της  δομή  όταν κοιτάζει τον Οδυσσέα μετά την μνηστηροφονία  τόσο ψυχρά που ακόμη και ο Τηλέμαχος απορεί, καθώς  την  εντολή που δίνει στην ταμία  να του στρώσει  έξω να κοιμηθεί. Κάθε άλλη  «συναισθηματική γυναίκα» θα είχε άλλη δράση και συμπεριφορά.
Παραδέχτηκα το κενό  της απάντησης και δυστυχώς  δεν απέφυγα  το αιχμηρό  βέλος  αυτή την φορά.
-Ίσως, συνέχισε διαλεκτικά, θα πρέπει να παρατηρήσουμε μια αξιοσημείωτη  λεπτομέρεια  στα Έπη τα Ομηρικά για να μας βοηθήσει   στο συλλογισμό  μας  αποτελεσματικά. Όταν κατεβαίνει η  Πηνελόπη την κλίμακα, τα σκαλιά σε ένα κίονα σταθμό  σαν στήλη ακουμπά.
Η  Σκέψη είναι θηλυκή και  τίκτει και ο Λόγος είναι αρσενικός και  γεννά, η Ελληνική Γλώσσα είναι ξεκάθαρη και διαυγής στο να διακρίνειν και να  κρίνεις σωστά.
-Ναι ήταν ξεκάθαρο και τόσο απλό, και εμβρόντητη ερωτώ:
Δηλαδή  θέλεις να πεις πως η Πηνελόπη είναι ο Νους το μυαλό στο Έπος το Ομηρικό;
Γέλασε  ανοιχτάκαρδα πλατιά με εκείνο το γέλιο του το ακαταμάχητα γοητευτικό.
-Αν  ακολουθήσεις αντίστροφα τα ίχνη του σκανδαλιάρη  Όμηρου Ερμή και τα ανάποδα αχνάρια των αγελάδων του Απόλλωνα  αυτό  δεν  τεκμηριώνει    ο Ποιητής σε παραγωγικές σκέψεις  αναγωγικά θηλυκές και επαγωγικούς συλλογισμούς αρσενικούς  μαιανδρικά  ;
Το γέλιο του ήταν μεταδοτικό μετά το σοκ το αρχικό.
Γιατί δεν  μένει ο Οδυσσέας ξαναρωτά με απτόητο  παιγνιδιάρικο  ερωτηματικό σε καμιά από αυτές τις  θαυμαστές γυναίκες που στο δρόμο του συναντά;  Την Κίρκη την  σέξυ θεά, την μεγαλοπρεπή  Καλυψώ και την  τρυφερή νεαρή  Ναυσικά; Έχεις αναρωτηθεί γι αυτό;
Τι  είχε  η Πηνελόπη  που  απεγνωσμένα ένας Οδυσσέας  και ένας άνδρας με καρδιά αναζητά;
Περίμενα την απάντηση σιωπηλά.
-Η απάντηση είναι όπως το αυγό του Κολόμβου ή του Φάνητα απλή.
Έχει  την Λογική και την Φρόνηση  ,περίφρων όταν κατεβαίνει ομοία με την Αφροδίτη την  Άρτεμη και την Αθηνά ενός μεγάρου τα σκαλιά.
Η Κίρκη η  Καλυψώ και η Ναυσικά προσπαθούν να κρατήσουν τον Οδυσσέα και ένα άνδρα κοντά τους  κάνοντας επίκληση στο συναίσθημα συνεχώς , ερωμένες σύζυγοι μητέρες αδελφές  με όλες τις γυναικείες τακτικές μερικές φορές υστερικές έως νοσηρές. Δεν  χρησιμοποιούν όμως  ούτε ένα λογικό επιχείρημα δυστυχώς.
Όμως ο Οδυσσέας  ως άνδρας είναι φαλλικός,  και   κατά συνέπεια εγκεφαλικός, η Πηνελόπη είναι πρόκληση για τον εγκέφαλο του και   επιθυμεί χρειάζεται αυτή την πρόκληση την λογική. Για τον απλούστατο και σοβαρό λόγο πως η διαυγής  σιωπηλή γνώση  μόνο από το κέντρο της  καθαρής λογικής  μπορεί να ειδωθεί και μια γέφυρα μεταξύ τους  να στερεωθεί.
Καταληκτικά να ξαναπούμε πως η γυναίκα πρέπει  μυαλό για να μπορεί να βοηθήσει ένα άνδρα  σωστά και ο άνδρας να έχει καρδιά για να δύναται να την υπερασπίσει αποτελεσματικά.
Προσπάθησα  να ακούσω τον ήχο από τον καταρράκτη  αλλά είχε εξαφανιστεί.
Στην δίδυμη θέση του υπήρχε ένας κίονας   απλού ομηρικού ρυθμού
 και ένα   περίτεχνο  ιονικό ραβδί...

1 σχόλιο:

  1. Όταν ο Οδυσσέας τον ΤΗΛΕΜΑΧΟ
    συναντά
    αποκτά ΚΑΡΔΙΑ
    και, "βλέπει" με του Τηλέμαχου την καρδιά
    τα πεδία τα ενεργειακά.
    Όταν ο Οδυσσέας ανεβαίνει στο υπερώο
    και στα δώματα τα ψηλά
    "βλέπει" απο το κέντρο της σιωπηλής γνώσης
    το απέναντι κέντρο της ΛΟΓΙΚΗΣ της Πηνελόπης
    και την ορθολογιστική εξήγηση πλευρά.
    Όταν ένας άνδρας μια γυναίκα συναντά
    και είναι πρότυπα γνώσης και λογικής
    ο ΈΡΩΤΑΣ κατεβαίνει με των αγγέλων τα φτερά.
    Πες, Μούσα, στον παραμυθά.......

    Μυθικοί Έρωτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει