Σελίδες

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

2. Κρίκοι Δύναμης


Θα  πάω γιατί ανάγκη μου είναι κρατερή κ 273
ο Οδυσσέας στο νησί της Κίρκης αναφωνεί.

Ήταν  η μαγική ώρα του δειλινού καθώς πλησίαζα για το  ομηρικό ραντεβού. Είναι το άνοιγμα της χρονοδίνης   στην Πύλη της Δύσεως , καταδύσεως του Ηλίου στον παγκόσμιο Ωκεανό της Συνειδήσεως και ήμουν  στο μεταίχμιο της Όρασης στο όριο δύο κόσμων της  ημέρας και της νύχτας και στο Λυκόφως των Ιδεών.
-Η Δύση είναι η ώρα της εκλογίκευσης  μου είπε κοιτάζοντας Δυτικά. Πρωταρχικώς θεωρείται τρελή  ώρα αλλά σε αυτό τον παράλογο  αντινοϊκό κόσμο  είναι ιδιοφυία ό,τι συνορεύει  με την τρέλα λέει μια σκέψη από παλιά. Αυτός  ο παράλογος κόσμος δομείται από τόσο  «λογικούς» βαρετούς ανθρώπους  μανιακούς χρήστες του Γνωστού  Πενθέα που στην πρώτη ευκαιρία δοκιμασία θα πετάξουν την περίφημη λογική τους στα σκουπίδια για να χορέψουν τον χορό της ασυγκράτητης Διονυσιακής έκστασης χωρίς  ένα   ρεαλισμό  χωρίς σύνορα με της Νεφέλης την χρυσή κορδέλα.
Δεν μίλησα.
-Βρήκες τον Τηλέμαχο; Με ρώτησε ερευνητικά.
Απάντησα πως τον βρήκα με δυσκολία  και ολονύκτια παννυχία  έρευνα και εργασία.
-Είναι η καρδιά του ανθρώπου,  το  λιοντάρι που γίνεται παιδί της άγιας κατάφασης του Νίτσε, η νεότητα , το νέο, το φρέσκο,  το καινούργιο, η πρώτη ματιά, το διαδίκτυο , η Μαρίνα των βράχων, η εφηβεία, η οργή ,η επανάσταση  για την σωστή αιτία.
-Και  ο γιος του Οδυσσέα και της Πηνελόπης έτσι δεν είναι; Με επιβεβαίωσε ερωτηματικά.
-Έτσι το ορίζεις, του είπα ,στα Έπη σου τα Ομηρικά, αναμφισβήτητα.
-Και για τον ΤΗΛΕΓΟΝΟ τι λες; Δεν είναι το παιδί του Οδυσσέα και της Κίρκης; Ποιος είναι;
-Αυτό αναφέρεται σε παραομηρικές πηγές  σε διάφορες εκδοχές παραδέχτηκα και οπωσδήποτε αντιτίθεται στην  δική σου την  Ιδέα την πρωταρχική.
-Καθόλου δεν αντιτίθεται ανταπάντησε. Συμπληρώνει το θέμα κατά βούληση του αναγνώστη θεατή. Είμαστε οι επιλογές μας, οι προτιμήσεις μας, οι αρέσκειες μας, τα  like και τα  dislike  μας και   όλες οι εκδοχές σε ένα κόσμο παράλληλων συμπάντων είναι ανοικτές . Διαλέγουμε το  σύμπαν που θέλουμε να ζήσουμε να κατοικήσουμε και τον στολίζουμε με τις λέξεις μας τις ιστορίες μας και τις εκδοχές μας κόσμο  κόσμημα. Τον ποιούμε  τον δημιουργούμε με το Λόγο μας.
-Έν αρχή ήν ο Λόγος από λόγια βιβλικά ; ερωτώ διευκρινιστικά
-Όχι 
Εν αρχή ην  η Σκέψις ο ΝΟΥΣ  διότι  πως  θα μιλήσεις αν δεν μπορείς σκεφτείς; Μπορείς να κελαϊδήσεις να γαυγίσεις να μουγκανίσεις να βρυχηθείς αλλά είναι η ικανότητα της σκέψης που σε ταυτοποιεί σε άνθρωπο να αναδειχθείς. Και τα ζώα  βγάζουν ήχο, επικοινωνούν αισθάνονται  αλλά δεν μπορούν να σκεφτούν για αυτό και δεν ομιλούν,  δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν  τον Λόγο σε λειτουργία  βασική του Ερμή.
Ο νους λοιπόν είναι ο άρχων του ανθρώπου και του Ολύμπου αδιαφιλονίκητος αρχηγός και όταν είναι καθαρός γεννά όπως ο Ζευς ωραία παιδιά καταπληκτικά  και όπως δηλώνει ο ίδιος στην ραψωδία  Θ Ιλιάδος 26 είναι υπεράνω θεών και ανθρώπων έτσι  ευθαρσώς  απλά.  
-Ο Οδυσσέας προφανώς του μοιάζει αφού τον αναφέρεις πολλές φορές πολυμήτιδα και όμοιος με τον Δία στην σκέψη.
-Βεβαίως του μοιάζει στο μέτρο του ανθρώπου και το μυαλό είναι στην κορυφή του ανθρωπίνου σώματος όρος ολύμπιο φυσικό. Όταν φυσικά δεν καταλήγει Αντίνους σε ρόλο μνηστηριακό. Το παιδί ενός καθαρού οδυσσειακού νου είναι ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ.  Ο ΤΗΛΕΓΟΝΟΣ  είναι ο καρπός μιας καταχρηστικής παραμονής στο νησί της νύμφης θεάς και είναι όλα τα παιδιά που θα βρεθούν νωρίς και απροστατεύτα στο έλεος ενός  άκρατου   "φιλελεύθερου" σεξουαλισμού.
Αναμφισβήτητα η Κίρκη είναι ο σαρκικός έρωτας, το σεξ τα γεννητικά όργανα η είσοδος της ζωής και του θανάτου. Από αυτές τις θύρες που ανοίγει  της ύλης σε δάσος πυκνών τριχών της ήβης  εξέρχεται η νέα ζωή  και  γεννιούνται πεθαίνουν πολλά σπερματοζωάρι και ωάρια. Ο ρόλος του Ερμή του καλλιπλόκαμου  DNA με  το κηρύκειο  του βρίσκονται στην πρώτη του μύθου γραμμή με τις 4 λειτουργίες εργασίες των αμφιπόλων της  σε εννιάχρονα χοιρίδια ή εννιάμηνα  μωρά. Είναι κόρη του Ήλιου και της Πέρσης  ευπλόκαμος γιατί έχει κουρσέψει περσέψει υψηλή ηλιακή συνείδηση στην σύντηξη της ενέργειας που την ύλη στον αργαλειό της  με την κερκίδα του χεριού της  κεντά.
Ευρύς ο λόχος των ανδρών των στρατιωτών των αγοριών θα γευτούν τις ηδονές της γεννετήσιας θεάς και ο ΕΥΡΥΛΟΧΟΣ  θα  τους οδηγήσει με το κλήρο που πέφτει στον γενναίο. Οταν δεν γίνεται σκυλόψαρο καταλήγει γουρούνι στα σκέλια μιας πορνό σταρ  με  την   αρπακτική κέρκος του κόκκυγος ουρά. Ευυπόληπτοι ΠΟΛΙΤΕΣ θα εισέλθουν χωρίς δισταγμό  και σκέψη πολλή σε κυκεώνα ερωτικών υγρών απογυμνωμένοι  δε  άντρες κακοί. Έχουν χάσει κάθε προσανατολισμό  και δεν ξέρουν που βρίσκεται η Δύση και η Ανατολή.
Σε τι διαφέρει ο Οδυσσέας; Στο μυαλό και στη ερμηνεία  στην  μετάφραση του  νου. Ο Οδυσσέας  θα σμίξει στο κρεβάτι αλλά ο Ερμής ΝΟΥΣ τον εμποδίζει να γίνει ζώον γιατί το μώλυ ανεβάζει την ενέργεια στην καρδιά και δεν παραμένει απλή εκτόνωση σε σεξουαλικά κέντρα  ζωικά. Πριν, κάποιος θεός που τον λυπήθηκε του στέλνει την γνώση  ελάφι μαγικό που κουβαλά στους ώμους του θηρίο τρομερό. .Την μοιράζεται με τους συντρόφους τους αλλά λίγοι την κατανοούν για να μπορέσουν να βοηθηθούν.
Ο Οδυσσέας  θα πάει  την Κίρκη να βρει γιατί δηλώνει πως του είναι ανάγκη κρατερή, τραβά το ξίφος αλλά δεν την σκοτώνει την κουνταλίνι κυρία  του νησιού, απλώς την φοβερίζει. Φυσικά και δεν την σκοτώνει γιατί αν σκοτώσεις  την Κίρκη την σεξουαλική  ΔΥΝΑΜΗ  ο άνθρωπος  δεν μπορεί να υπάρξει να υλοποιηθεί,  όλλυται.  Απολύεται διαλύεται  σε ομίχλη αιθερική. Όπως και ο Ηρακλής δεν σκοτώνει τον Κέρβερο  με του Ευρυσθέα την εντολή,δεν μπορεί δεν επιτρέπεται να τον σκοτώσει Μόνο τον φέρνει  στο φως , εξηγεί  τους κρίκους νόμους και τους κανόνες της σεξουαλικής δύναμης και  της ενέργειας. Την ορκίζει  λοιπόν πως δεν θα τον   απογυμνώσει  να τον κάνει  άντρα άναδρο γυμνό και κακό.
-Πόσοι κρίκοι δύναμης υπάρχουν;
- Κύρια δώδεκα. Κάθε σταθμός της διαδρομής του Οδυσσέα  και ένα κρίκος, ένα δακτυλίδι ένωσης μία γέφυρα κατανόησης ανάμεσα στις λέξεις την έννοια και την λογική τους.
-Ο σταθμός της Κίρκης είναι ο 8ος;
-Μαζί με τον Σκορπιό . Αντιστοιχεί στο γενετήσιο κέντρο το σεξουαλικό. Ο Πλούτων και η Περσεφόνη κρατούν  ζωντανούς  και καμένους  σπόρους σε ρόδι ρόδας  ζωής κυκλικό.
-Και ο Άδης  είναι μαζί. Θα μπορούσαμε  να πούμε  πως είναι διαφορετικός σταθμός;
-Δεν είναι . Ανήκει στην Κίρκη, ο ίδιος σταθμός. Είναι κάθοδος,  στον  κάτω κόσμο, ο μόνος που είναι.  Είναι το υποσυνείδητο, κάτω από την συνείδηση. Όλοι οι άλλοι είναι πάνω είναι νησιά του Γνωστού και ο Οδυσσέας επιστρέφει ξανά πανώ  στο νησί  και στην έρημο του πραγματικού και μετά για τον επόμενο αναχωρεί.
¨Οσοι  Οδυσσείς δεν φεύγουν ποτέ από το νησί της γεννούν τον Τηλέγονο.  Ο θολωμένος  νους ξεμένει  στην κατάχρηση της σεξουαλικής ενέργειας, στο υποβιβασμό της σε πορνοσελίδες  στην πορνεία, στις σεξουαλικές εμμονές διαστροφές. Φυσικά δεν χρειάζεται να σκοτώσει κανένας Τηλέγονος τον Οδυσσέα στην Ιθάκη. Είναι ήδη πεθαμένος χαμένος  στην μετάφραση και στην ομίχλη  γιατί δεν θα φθάσει ποτέ.
Ο πραγματικός  διαυγής Οδυσσέας  θα συνεχίσει μέσα από την ομίχλη του συναισθηματικού ποσειδώνιου Ωκεανού  που περιβρέχεται από το Πυριφλεγέθων  και τον Κωκυτό.  Θα συνεχίσει.
Αφού τιμήσει τον φίλο του και τον σύντροφο του Ελπήνορα. Την ΕΛΠΙΔΑ που άφησε  να πέσει τελευταία όταν βούτηξε  αβαρής συμφώνως με την καταντζάκεια ρήση στου Άδη   της Ελευθερίας τα  ΡΩ του έρωτα τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
ΕΛΠΗΝΩΡ σημαίνει ο ανήρ της  ελπίδος, ο  ελπιδοφόρος.
Σταμάτησε να μιλά . Το σκοτάδι έπεφτε αργά και οι άνθρωποι γύρω μας προχωρούσαν σε παραλλήλα σύμπανταφωτεινά συνείδησης της Λήδας  ενεργειακά αυγά.
ΕΜΕΙΣ ήμασταν  στο ίδιο παγκάκι  στα κάτωθι  κοάν  τα ομηρικά:
Καμιά πράξη όμως δεν γίνεται με μοιρολόγια κ 202

Ποιον θεό μπορείς να δεις όταν δεν θέλει, που πηγαίνει και από πού έρχεται κ  575
συνεχίζεται.....
Αστραία

Κίρκης Αιαία 

Κρίκοι Κίρκης 

1 σχόλιο:

  1. Ωδή στον Ελπήνορα
    Στην μέση του πουθενά,
    Ασάλευτος θα σταθείς να ρωτήσεις τον Επιμηθέα,
    Γιατί έδωσε το κουτί σην Πανδώρα,
    Γιατί άφησε μόνο την ελπίδα τελευταία
    Κλειστή να σικοκαίει στην καρδιά μας
    Και να ξεγελά τις βεβαιότητες του αυτοκράτορα νου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει