Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Το εγχειρίδιο του καλού συγγραφέα πολεμιστή





 "Γράψε κάτι που να αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που να αξίζει να γραφεί".


Ο λόγος , γραπτός ή προφορικός  είναι παιδί του νου μας, των σκέψεων μας και συλλαμβάνεται στο σκοτεινό σπήλαιο του εγκεφάλου  μυαλού μας μέσα από τις φυλλωσιές  της Άρκτου  φύλακος Αρκαδίας από δύο γονείς θαυμαστούς, την Μαία και τον Δία, αν είναι Ερμής. Είναι αποτέλεσμα Ερμηνείας του Κόσμου που θέλεις να δεις να γνωρίσεις και να καταλάβεις χρησιμοποιώντας τα γράμματα και τους αριθμούς, ως κωδικούς.
Αφού η μητέρα του είναι η Μαία πρέπει να αρχίσεις με τις σωστές ερωτήσεις, αν θες όμορφο παιδί να γεννήσεις και να κρατάς τον νου σου διαυγή, σε τοπίο χωρίς ομίχλη καθαρό.
Είναι η μετάφραση  της αριστεράς πλευρά του ανθρώπου, της σιωπηλής γνώσης  σε προγράμματα της δεξιάς και της λογικής.
Μη μείνεις στο ένα ημισφαίριο του εγκεφάλου γιατί θα  βαρεθείς, μην θεοποιήσεις και το  άλλο γιατί θα χαθείς.
Ένωσε τα και τα δύο με γέφυρα αμφίδρομης κατανόησης  για να ισορροπήσεις και να λυτρωθείς.
 Να  μιλάς και να γράφεις όταν πραγματικά έχεις κάτι να πεις.
Να μιλάς και να γράφεις με δεμένο τον Ασκό του Αιόλου και να ελέγχεις τα Άλογα του Διομήδη.
Διαφορετικά και εσύ θα καταβροχθιστείς και οι φίλοι σου θα χαθούν και η Ιθάκη θα χάνεται από το πεδίο της όρασης σου στον ορίζοντα της σκέψης σου παραμένοντας απρόσιτα μακριά.
Μη κολακεύεις την εξουσία, ελπίζοντας σε κανένα κοκαλάκι για να βολευτείς από πάνω.Δεν ταιριάζει αυτό σε πολεμιστή.
Μη είσαι συνέχεια σε αντιπολίτευση, μειονεκτική από κάτω. Δεν είναι η θέση αυτή του πολεμιστή.
Να έχεις πάντα μια πρόταση ΘΕΣΗ σωστή.
Μην είσαι  άγευστος, άχρωμος, τυποποιημένος, άνοστος, ουδέτερος όταν γράφεις σε λίθινο λόγο ψυγείου no frost.
Να παίρνεις θέση. Όλοι έχουν δίκιο, όλοι έχουν άδικο; Ο ρόλος του Αμφιμέδονος μνηστήρος δεν ταιριάζει σε συγγραφέα πολεμιστή. Κάποιος έχει πιο πολύ δίκιο ή άδικο και να είσαι σε θέση να το ξεχωρίσεις στη στιγμή, ακόμη και αν  νομίζεις πως  δε σε αφορά προσωρινά,  θάρθει ο καιρός που ίσως στη πόρτα σου το βρεις,  εμπρός .
Μην είσαι  μικρόψυχος γιατί δείχνεις  πως έχεις ήδη νικηθεί.
Να γράφεις πάντα όταν είσαι συνδεδεμένος με την Πηγή. Αυτό σημαίνει  έμπνευση και εκπορεύεται από μια άψογη  χρήση ενέργειας και ζωή.
Η συγγραφή δεν μαθαίνεται σε κανένα σεμινάριο  δημιουργικής γραφής. Μαθαίνεται πάντα μέσα από την  ίδια την ζωή  και τις μάχες της σε αξιοσημείωτους σταθμούς  κομβική ροή. Για αυτό έγραψε και ο Ιούλιος Καίσαρας τα  απομνημόνευματά  του με το πνεύμα του μαχητή.
Αν δεν έχεις , μαζί της μην  ασχοληθείς και μη γίνεις συγγραφέας για να βγάλεις λεφτά και να πληρωθείς. Ο Ερμής μπορεί να είναι κερδώος, αλλά είναι και κλέφτης και δεν θα σε αφήσει, ως θεός να τον χρησιμοποιήσεις με τον τρόπο αυτό τον ιδιοτελή και συμφεροντολογικό.Δεν μπορείς να κλέψεις τον θεό χωρίς να ξεγελαστείς. Ξέρει καλύτερα από σένα να κλέβει και καλύτερα στον Απόλλωνα, τη συνειδηση σου, να απευθυνθείς, επ΄αυτού  για να φωτιστείς.
Μη  ζαλίζεις τον κόσμο με τα βιβλία σου και τις παρουσιάσεις σου, όλοι πια  γράφουν και κανείς δεν διαβάζει πάνω από τρεις σειρές.  Οι περισσότεροι δεν τις καταλαβαίνουν ούτε αυτές.Η ενέργεια δεν φθάνει ούτε να  σκεφθούν. πόσο μάλλον να καταλάβουν αυτά που διαβάζουν.Ενημέρωσε  τους απλώς.
Μη διυλίζεις τον κώνωπα για το σίγμα  που λείπει και το νι . Χάνεις την έμπνευση και τη ροή σε ενασχόληση τελειομανή πολύ εγωιστική.
Η αρχή της απροσδιοριστίας λέει, πως δεν μπορείς να έχεις ταυτοχρόνως και τα δυο,και την θέση και την στροφορμή και ο Καζαντζάκης έγραφε, πως όταν περπατούσε και ένιωθε πολύ ευτυχισμένος έβαλε ένα πετραδάκιστο παπούτσι του να τον ενοχλεί να μη τον ζηλεύουν οι θεοί.
Άσε και κανένα λάθος να φανεί. Μη γίνεσαι ο Λαιστρυγόνας του εαυτού σου σε πορεία οδυσσειακή.
Μη  δεχθείς  επιχορηγήσεις διανοουμένων  , να παραμένεις ανεξάρτητη συγγραφική αρχή.
Αυτός που σε πληρώνει έχει και τον πρώτο λόγο, στον λόγο σου και είναι πορνεία συγγραφική.
Η πένα και  ο λογος πρέπει να έχουν την  μύτη του  δόρατος αιχμηρή και βέλος  στοχευμένο ευθύ.
Μη περιμένεις αναγνώριση , ειδικά από φίλους και γνωστούς, θα σε μισήσουν θανάσιμα, αν διακριθείς.
Μη ανησυχείς για τα πνευματικά σου δικαιώματα. Θα σε κλέψουν οπωσδήποτε,  θα σε αντιγράφουν, είναι θέμα ανθρώπινης  συμπεριφοράς και κατασκευής.
Υιοθέτησε ένα δικό σου τρόπο σκέψης και γραφής  χαρακτηριστικό και προσωπικό και κλείδωσε  αυτά που θέλεις να πεις. Έτσι θα κατοχυρωθείς.Ακόμη και αν σε μιμηθούν δεν θα  μπορούν να τροφοδοτηθούν.Τους αποκόπτεις τον ρου και  της ενέργειας, τον ποταμό.Είναι δίκαιο αυτό  θαρρώ.
Στους πραγματικούς σου φίλους και συντρόφους μπορείς να τα χαρίσεις γενναιόδωρα. Μη γίνεσαι κτητικός  με  δημιουργήματά σου, ούτε με τα παιδιά σου.
Μη κλέψεις και εσύ. Μη το καταδεχθείς και σε δικές σου δυνάμεις να στηριχθείς. Δεν υπάρχει παρθενογένεση  πουθενά και από κάπου θα ξεκινήσεις και θα εμπνευστείς.
Διάλεξε κάτι που να σου ταιριάζει και να μπορείς να συνδεθείς και να απονείμεις τον φόρο τιμής.
Μη εγκλωβιστείς σε ατέρμονες ομφαλοσκοπήσεις εσωτερικής αναζήτησης της μικρής σου μίζερης  ζωής και  μη ενωθείς με το μελαγχολικό ποιηταριό σε ατέλειωτες αυταρέσκειες  της αυτοανάκλασης του μεγάλου ναρκισσισμού.
Ο λόγος είναι σπουδαία ΠΡΑΞΗ του ποιείν, όπως λέει και Σωκράτης στον Κρατύλο, περί ονομάτων.
Είναι Πολεμική Πράξη όπως υπογράφει και ο Όμηρος στα Ομηρικά Έπη με το διαχρονικό οδυσσειακό τόξου του και είναι Πολιτική Πράξη, όπως τονίζει και ο Αριστοτέλης στην φύση των ανθρώπινων Όντων.
Να γράφεις ως ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ και μαχητής της ζωής, σε ειρήνη με τον εαυτό σου και ως μέρος της αλληλεπίδρασης που θέλεις να είσαι. Γιατί ξέρεις πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ζεις.
Να γράφεις από  Έρωτα που ερωτά  για την ανθρώπινη ύπαρξη, την πορεία της  τους αγώνες της, τις νίκες της, τις ήττες της και το μεγαλείο της σε κύκλο συνείδησης ηλιακής.
Γνωρίζεις πως, Ήρωας σημαίνει γιος  του Έρωτος θνητών και θεών, επειδή  ηράσθη ο ένας τον άλλον σε ένωση το αθάνατο μέρος της ψυχής με το φυσικό, το θνητό;
Έτσι λέει στον Κρατύλο , ο Πλάτων μέγας συγγραφέας και ο ίδιος ηρωικών  Πολιτών και  Ιδανικών Πολιτειών που κάποια στιγμή στη ρωγμή του χρόνου, θέλεις να ανοίγει η Πύλη τους, να εισέλθεις  και  αληθινά, να δεις.
Αστραία
03 09 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει