Στο παγκάκι μεταομηρικώς 20 χρόνια μετά 1993-2013
Υπερβατική
συνέντευξη με τον μεγάλο
Ποιητή Όμηρο σε ελεύθερο
διάλογο για το τώρα το χθες το αύριο, για το έργο του, τους πρωταγωνιστές του, τους
χαρακτήρες τους , τα σύγχρονα προβλήματα
, την φιλοσοφία την επιστήμη την τέχνη τον άνθρωπο και την συνεργασία
μου με τους Πολεμιστές της Λάϊον
στην παρουσίαση στο διαδίκτυο της ροκ όπερας «Ο Καιρός του Τόξου» με
τρόπο ΟΜΗΡΙΚΩΣ ΤΗΛΕΜΑΧΙΚΟ σε πρώτη παγκόσμια πρεμιέρα από τις 3 Φεβρουαρίου του 2008 στην αρχική ανάρτηση του ιστολογίου. Συνομιλία με τον Όμηρο για τον Ηρακλή,
τον Οδυσσέα και τους σταθμούς της διαδρομής του, τον Πλάτωνα, τον
Αριστοτέλη, τον Ηράκλειτο τον Θουκυδίδη, τον Αλέξανδρο, την Αλεξάνδρεια, τον Καίσαρα, την Κλεοπάτρα, την Υπατία, τον Περικλή τον Κολοκοτρώνη ,
τον Διαφωτισμό , τον Σικελιανό, τον Κάντ, τον Ντεκάρτ, τον Λοκ, τον Χέγγελ, τον Νίτσε, τον
Χούσσερλ,τον Καστοριάδη, τον Καστανέντα, τον κομμαντάντε Μάρκος την Ελλάδα το matrix την παγκοσμιοποίηση σε ομηρική περιήγηση στο αέναο γίγνεσθαι της ιστορίας
Διάλογος με τον Όμηρο
Είναι η ανθρώπινη ζωή μια Ιλιάδα και μια
Οδύσσεια;
Ας το ερευνήσουμε παρακολουθώντας τον διάλογο με ανοικτό μυαλό όπως το αλεξίπτωτο γιατί
δουλεύει καλύτερα με τον τρόπο
αυτό.
Πλησίασα
αργά προσεκτικά , έριξα πριν μια κρυφή ματιά.Ήταν όλα στην θέση τους, το παλάτι, τα
δώματα των θεών, τα όπλα τους, τα δώρα του Ήφαιστου, οι Ώρες και οι Πύλες Ε Ιλιάδος 750 Έφτιαξα ένα χρυσό παγκάκι ,
στερέωσα δύο δένδρα δίπλα του, από τον κήπο του Αλκίνοου με καρπούς
που έχουν όλες τις εποχές και ανυπομονούσα για την συνάντηση. Ο Ζευς είχε προηγηθεί στην
ραψωδία Ξ 340 με το χρυσό σύννεφο και λεπτομερή περιγραφή καταγραφή στο Χορό του Έρωτος
Επίτιμος
προσκεκλημένος ήταν ο Όμηρος στην
ομηρική αυτή συνέντευξη και θα τον ρωτούσα για πολλά. Ανυπομονούσα για τις απαντήσεις του και τα θέματα ήταν επίκαιρα και
καυτά. Όμως ήταν εκεί και με περίμενε χρόνια αιώνες τώρα με περίμενε και με
έβλεπε με τα μάτια του Απόλλωνα Ερμητικά κλειστά.
Είχε
μαντέψει την πρόθεση μου ως μάντης του
Φοίβου και με είχε προλάβει στο χρυσελαφάντινο παγκάκι εν έντεχνω λόγω ομηρικός.
-Από εδώ έως την αιωνιότητα είναι μια μέρα άραγε, 20
αιώνες ή πολύ περισσότερο; Ήταν η πρώτη ερώτηση που τριβέλιζε το μυαλό μου και
την έκανα περιμένοντας την απάντηση του.
Αν και
έκλεινε μερικές φορές τα μάτια του καθόλου δεν ήταν τυφλός όπως αναφέρεται σε
διάφορες ιστορικές πηγές. Έβλεπε λέει καλύτερα έτσι. Έβλεπε την καθαρή μορφή
της ενέργειας όπως ο Ηρακλής όταν είχε συλλάβει το λιοντάρι της Νεμέας στου
κρανίου την σκοτεινή σπηλιά. Τι πρόβλημα
και αυτό με τις πηγές . Όλοι τις αναζητούν απεγνωσμένα σε ατέρμονες
συζητήσεις κλίνοντας το ουσιαστικό και όχι το ρήμα σε αυτοπηγαία έμπνευση: Η πηγή
της πηγής τη πηγή την πηγή ω πηγή!
Η μαντοσύνη
του περικύκλωσε τις σκέψεις μου και τις
συμπλήρωσε.
-.Για να
αποφύγω αυτή την διαπλοκή εμπλοκή για την πηγή, απέφυγα να γράψω ιστορική
διατριβή και προτίμησα ένα ιστορικό αλληγορικό σουρεαλιστικό
ποιητικό έπος μυθιστόρημα .
Μου άρεσε
αυτό και έτσι θα το κάνω και εγώ σκέφτηκα. Έτσι θα γράψω.
-Μα γιατί να
γράψει κανείς; Αυτοαναρωτήθηκα ευθύς αμέσως;
-Υπάρχουν
πολλοί λόγοι να μην γράψει κανείς τίποτα και ένας σοβαρός με αυτή την
τέχνη να ασχοληθεί .Ο εξής: Νάχει κάτι να πει. Από εδώ έως την αιωνιότητα
συνέχισε απαντώντας στην πρώτη ερώτηση μου είτε μια ημέρα ,είτε 20 χρόνια 20
αιώνες ή μια στιγμή ο χρόνος είναι ιερός και ποτέ δεν αρκεί για να
τον σπαταλήσει κανείς άσκοπα σε γραψοοασχολίες ή ορνιθοασχολίες εδώ
και εκεί.
-Θεωρώ πως είναι ένας άθλος ηράκλειος να γράψει κανείς τόσους στίχους σε μια τόσο πλούσια γραφή.
-Δεν
τα έχω γράψει. Ήταν όλα προφορικά για τον απλούστατο λόγο ότι
η διδασκαλία και εκπαίδευση του πολεμιστή είναι κυρίως προφορική
για να μπορεί να είναι αποτελεσματική. Γύρω σου υπάρχουν τόσα βιβλία
συνέδρια σημειώσεις διαλέξεις επί των διαλέξεων και το αποτέλεσμα
παραμένει συνήθως τόσο πενιχρό.
-Νιώθω
δέος και θαυμασμό μπροστά σου φαντάζομαι και πολλοί άλλοι άνθρωποι αιώνες τώρα
που σε μελετούν επισταμένως αισθάνονται το ίδιο. Αναρωτιέμαι αν ο Ενικός είναι
εντάξει όταν σου μιλώ γιατί στα σπουδαία
πρόσωπα ομιλούμε εμείς οι σύγχρονοι άνθρωποι στον Πληθυντικό.
-Ο Ενικός
είναι μια χαρά, είναι αληθινός .Οι ήρωες και πρωταγωνιστές μου μιλούσαν
μεταξύ τους στον Ενικό . Ο πληθυντικός είναι ψεύτικος ψυχρός δουλοπρεπής αλλά έχει την σημασία του.
Επειδή οι
άνθρωποι δεν γνωρίζουν τον εαυτό τους απευθύνεσαι σε όλες τις πλευρές τους
καλές κακές ηρωικές δειλές αλαζονικές με το «εσείς όλοι» που έχεις
απέναντι σου στον ένα..
Όταν είσαι
ένας στην ολότητα του εαυτού δεν δέχεσαι τον πληθυντικό σαν ένδειξη
ευγενείας .Η αληθινή ευγένεια βρίσκεται
στην καρδιά του συνομιλητή και όχι στην μάσκα καθωσπρεπισμού που φορεί.
-Πως μπορεί
κανείς να προσεγγίσει το έργο σου; Ας ξεκινήσω με την κλασσική ερώτηση
σκέφτηκα..Είναι αφάνταστα μεγάλος αριθμός των ανθρώπων που το
έχει αποπειραθεί και είναι το μπεστ σέλλερ όλων των εποχών.
-Για να
συνδεθείς με το πνεύμα κάποιου και να κατανοήσεις το έργο του πρέπει να
το ερωτευθείς Αυτό όμως δεν είναι μια πράξη ειρήνης μόνο και ένωσης αλλά είναι και ένα έργο πολέμου δύναμης και διάκρισης γιατί ο έρωτας
ανήκει στην μάχη και όλοι οι μεγάλοι έρωτες αρχίζουν με πολεμική
πράξη. Πρέπει να είναι κανείς πολύ δυνατός για να μπορεί να ερωτευθεί αλλά
ακόμη περισσότερο για να διεκδικήσει το αντικείμενο του πόθου του.
Δεν μπορείς
να θαυμάζεις κάποιον από μακριά νιώθοντας δέος και θαυμαστό άτολμος
δειλός εραστής , απαιτείται κίνηση πρωτοβουλίας για να είσαι μέρος
της αλληλεπίδρασης. Πρέπει να εμπλακείς μαζί του να κυλιστείς στην άμμο
μια γύφτισα μέρα με άσπρα βότσαλα
σε πηνελόπειο πηνίο τυλιγμένα.
-Όλα αυτά
είναι γνώση, απαιτούν τον έρωτα για την γνώση και το βρίσκω
πολύ δύσκολη υπόθεση όπως και πολλοί άλλοι. συμπλήρωσα.
-Γνώση
είναι αλλά είναι και εμπειρία για να μην καταλήξει αποστήθιση ρητών
αρχαιοπληξία στείρα παπαγαλία. Αυτού το είδους η γνώση είναι πάντα παρούσα μαζί
σου και αποτελεσματική ακτινοβολούσα και τοξοβολούσα γιατί είναι
ευθυγράμμιση αντίληψης στα ενεργειακά πεδία.
-Είναι όμως
και ένα χάος . Από που μπορεί να ξεκινήσεις κανείς μια τέτοια τιτάνια
προσπάθεια ; απορούσα ερωτώ.
-Από ένα
σημείο που θα ορίσεις σαν το δυνατό κέντρο της προτίμησης σου, το
ταλέντο σου και γύρω από αυτό θα συνδέσεις όλα τα πράγματα του υλικού
πεδίου με τις έννοιες του αιθερικού. Κάθε φορά όσο μακριά και να πηγαίνεις θα
επιστρέφεις σε αυτό για να μην χαθείς. Όπως καταλαβαίνεις το σημείο είναι
διπλό γιατί αφορά τον κόσμο τον φυσικό θα είναι στο Σώμα σου και στον
κόσμο τον πνευματικό θα είναι η Ιδέα σου.
-Στα Ομηρικά
Έπη από ποιο πρόσωπο να ξεκινήσει κανείς
να μελετά και να κατανοεί, οι ραψωδίες και οι στίχοι είναι πολλοί;
Ξεκίνησε
από τον Τηλέμαχο . Βρες τον Τηλέμαχο, ποιος ή τι θα μπορούσε να
είναι σε μια σύγχρονη εκδοχή; Ποιος είναι ο Τηλέμαχος; Όταν θα μπορεί να
απαντήσει κάποιος στην ερώτηση αυτή είναι έτοιμος για την συνάντηση
με τον μεγάλο ταξιδευτή. Όλη η ζωή του σιγά σιγά με το οδυσσειακό πνεύμα
θα ξετυλιχθεί και θα δει τα γεγονότα
συνδεδεμένα με την κοσμική της συνείδησης ροή.
Ποιος είναι
ο Τηλέμαχος;
Διάλογος με
τον Όμηρο σε χορό ερωτοαποκρίσεων υπερβατικό χώρο σουρεαλιστικό και
χρόνο γαλαξιακό.Για τα
Ομηρικά Έπη την διαχρονικότητα τους τον σύγχρονο κόσμο την Ελλάδα την
ιστορία και τους μύθους της και τον έρωτα που μάχεται ανίκητος και στο διηνεκές
της χρονοδίνης των ραψωδικών βοτσάλων μια αυγουστιάτικη ημέρα ερωτά
συνεχίζεται....
Αστραία
Αστραία
Στην κορυφή του Ολύμπου και στα πόδια του Διός καθαρού νοός ίσταται η υψηλά ιστάμενη υψηπετής
ΑπάντησηΔιαγραφήη συνείδηση του καθενός .
Ομηρικό κοάν
Στις υψηλές κορυφές των ορέων,από τον Όλυμπο έως την...Πίνδο υπάρχει αλήθεια και...ομορφιά, λέει ο Αχιλλέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τον ρωτήσουμε ειδικά για τον ημίθεο Αχιλλέα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να μάθουμε τι λέει ο Όμηρος, πως τον ονειρεύτηκε
συνέλαβε την Ιδέα του στο ενεργειακό επίπεδο και πως τον "γέννησε" στο υλικό πεδίο του Τρωικού Ιλίου πραγματοποιώντας φυσικά το Όνειρό του στο πρόσωπο του Αλεξάνδρου,
....Αχιλλέα.
Περιμένουμε εναγωνίως να μάθουμε τις σκέψεις του θεϊκου Ομήρου για τον Αχιλλέα...αστρική αστραφτερή Αστραία.
ΑπάντησηΔιαγραφή