Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

4. Κύκλοι Διαύγειας

ΟΜΗΡΟΣ ομού αραρίσκειν, συνδέοντας στενά
και προσέχοντας τα  γράμματα και τα φωνήεντα του λόγου συν ξυν  τα μαγικά
Τέσσερις είναι οι  σωματοφύλακες φρουροί στις Πύλες του Χώρου και του Χρόνου που μια Ηρωική Ψυχή  άγρυπνα φρουρεί μου λέει , ο αγαπημένος μου  Ποιητής   αγναντεύοντας το Όμορφο  Ηλιοβασίλεμα της Φθινοπωρινής Ισημερίας  να ανάβει  φωτιές στην άκρη του Ομηρικού Καιρού με ιστορικές διοσημίες.
-Ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο Λόγος Ερμής, αλλά ο συγγραφέας  ποιος είναι;
Ποιο είναι το όνομα του η καταγωγή του;
Ο Οδυσσέας που έγραψε τα απομνημονεύματα του; 
Ο Τηλέμαχος που έγραψε για τον πατέρα του;
Η Πηνελόπη που  έγραψε  για τους άνδρες της ζωής της;
Όποιος  και να είναι πίσω από τον Όμηρο, ειδολογικός όρος ή ψευδώνυμο,  βρίσκεται η  Πολύχρωμη  Σκέψη ενός Όντος που διηγείται τον Εαυτό του στον μεγάλο Ενιαυτό.
Ο  Εύμαιος γόνιμος μαιευτής  , διηγείται στον Οδυσσέα  την προσωπική του ιστορία μερικές φορές είναι και χαρά λέει να μιλάς για όλα αυτά ίσως μια μέθοδος αλχημιστική να τα κάψεις στην φωτιά όλα όσα σε πληγώσανε βαθιά, όταν λείπει ο ένας από τους 4 φρουρούς ειδικά.
Γιος του Κτήσιου Ορμενίδης Ομηρίδης αναθρεμένος μαζί με την Κτιμένη σαν αρχοντόπουλο που είναι πραγματικά. Φτιάχνει τα σανδάλια του σε δέρματα βοών ή γράφει Έπη Ηρωικά, όταν  εμφανίζεται ο Οδυσσέας  Υλακίδης γιος του Κάστορα εκ Κρήτης  που θεραπεύει καταστορέννυμι εν αναμονή του Ερμή και τα υλακόμωρα  σκυλιά άγρια γαβγίζουν  υλακτούν όταν την Ερμηνεία  διόλου  δεν κατανοούν. 
Πρώτη θυσία προσφέρει στον Ερμής με τις τρίχες του ασπροδόντη χοιριδίου που πετά σε φωτιά δυνατή. Δώδεκα  Ώρες   έχει χοιροστάσια  με 50  στίχους θηλυκούς στρογγυλούς περίπου 600 και 360 μοίρες ενός  Ομηρικού Κύκλου  ευθεία βέλη αρσενικούς σε 24 γράμματα όρμους περιδέραια και συνδετικούς αρμούς.
Που κρύβεται ο συγγραφέας  της ομηρικής ποίησης με την υπογραφή κύκλου  Όμικρον σε παραβολή υπερρεαλιστική ;
Ο κάθε συγγραφέας έχει άποψη σκέψη πολιτική για κοινωνία και επικοινωνία ανθρώπων, φωλιές πουλιών ορνέων, θαλασσαετών, δώματα θεών, διαδρόμους αστεριών χρώματα ονείρων πολιτείες  Λόγων και Λογίων Μυθικών,  αταξικών ή ταξικών  χώρων χωρών και χοίρων δούλων μνηστήρων και ανθρώπων φρουρών, αλλιώς θα  έδενε   μόνο τα σανδάλια  του και ο συγγραφέας των Ερμηνευτικών  Επών είναι κρυμμένος ίσως  σε μια μέθοδο μαιευτική που γεννά της αλήθειας το όμορφο παιδί  γιος της  Μαίας του Μαίονος και του Μαίανδρου ποταμού  των  ελικοειδών ελιγμών μονοπατιών των Ομηρικών.
Γαία Εύμαιου
Α Ιλιάδος
σ Οδυσσείας 
τ Οδυσσείας 
ρ Οδυσσείας
α Οδυσσείας
ι Οδυσσείας
α-ω Οδυσσείας Ιλιάδος  Υλακίδος  Ομηρίδου 

9 σχόλια:

  1. Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη
    να προσέχεις .....τις Λέξεις και το γράμμα Ξ
    .....για δένδρα του Νου γερά

    Μελησιγενής

    ξ Οδυσσείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά πήρε το μονοπάτι το τραχύ
    όπως του είχε η Αθηνά πει.....

    Αὐτὰρ ὁ ἐκ λιμένος προσέβη τρηχεῖαν ἀταρπὸν
    χῶρον ἀν' ὑλήεντα δι' ἄκριας, ᾗ οἱ Ἀθήνη
    πέφραδε δῖον ὑφορβόν, ὅ οἱ βιότοιο μάλιστα
    κήδετο οἰκήων, οὓς κτήσατο δῖος Ὀδυσσεύς. 4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 12 μάντρες είχε στην αυλή
    με 50 σύες θηλυκές
    και 360 έξω χοίρους αρσενικούς
    και 4 σκυλιά όμοια με θεριά
    ο συβώτης όρχαμος ανδρών

    ἔντοσθεν δ' αὐλῆς συφεοὺς δυοκαίδεκα ποίει
    πλησίον ἀλλήλων, εὐνὰς συσίν· ἐν δὲ ἑκάστῳ
    πεντήκοντα σύες χαμαιευνάδες ἐρχατόωντο,
    θήλειαι τοκάδες· τοὶ δ' ἄρσενες ἐκτὸς ἴαυον,
    πολλὸν παυρότεροι· τοὺς γὰρ μινύθεσκον ἔδοντες
    ἀντίθεοι μνηστῆρες, ἐπεὶ προΐαλλε συβώτης
    αἰεὶ ζατρεφέων σιάλων τὸν ἄριστον ἁπάντων·
    οἱ δὲ τριηκόσιοί τε καὶ ἑξήκοντα πέλοντο. 20
    πὰρ δὲ κύνες θήρεσσιν ἐοικότες αἰὲν ἴαυον
    τέσσαρες, οὓς ἔθρεψε συβώτης, ὄρχαμος ἀνδρῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταίριαζε στα πόδια του τα σανδάλια
    κόβοντας δέρμα παπύρων βοδίσιο
    και ο ένας από τους 4 βοσκούς του είχε φύγει
    στους μνηστήρες τους υπερφίαλους να πάει κρέας να χορτάσουν....

    αὐτὸς δ' ἀμφὶ πόδεσσιν ἑοῖς ἀράρισκε πέδιλα,
    τάμνων δέρμα βόειον ἐϋχροές· οἱ δὲ δὴ ἄλλοι
    ᾤχοντ' ἄλλυδις ἄλλος ἅμ' ἀγρομένοισι σύεσσιν,
    οἱ τρεῖς· τὸν δὲ τέταρτον ἀποπροέηκε πόλινδε
    σῦν ἀγέμεν μνηστῆρσιν ὑπερφιάλοισιν ἀνάγκῃ,
    ὄφρ' ἱερεύσαντες κρειῶν κορεσαίατο θυμόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξαφνικά υλακόμωρα σκυλιά
    επέδραμαν στον Οδυσσέα γαβγίζοντας .....

    ἐξαπίνης δ' Ὀδυσῆα ἴδον κύνες ὑλακόμωροι.
    οἱ μὲν κεκλήγοντες ἐπέδραμον· αὐτὰρ Ὀδυσσεὺς 30
    ἕζετο κερδοσύνῃ, σκῆπτρον δέ οἱ ἔκπεσε χειρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υλακίδης γιος του Κάστορα από την Κρήτη είμαι ...λέει ο Οδυσσέας στον χοιροβοσκό
    και ύλη σημαίνει δάσος ραψωδιών στίχων πυκνό.....

    ἐκ μὲν Κρητάων γένος εὔχομαι εὐρειάων,
    ἀνέρος ἀφνειοῖο πάϊς· πολλοὶ δὲ καὶ ἄλλοι 200
    υἷες ἐνὶ μεγάρῳ ἠμὲν τράφον ἠδ' ἐγένοντο
    γνήσιοι ἐξ ἀλόχου· ἐμὲ δ' ὠνητὴ τέκε μήτηρ
    παλλακίς, ἀλλά με ἶσον ἰθαιγενέεσσιν ἐτίμα
    Κάστωρ Ὑλακίδης, τοῦ ἐγὼ γένος εὔχομαι εἶναι·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Φείδων , ο προσεχτικός και οικονόμος βασιλιάς των θεσπρωτών
    με στέλνει εδώ με πλοίο Θεσπρωτικό.....

    γαίῃ Θεσπρωτῶν πέλασεν μέγα κῦμα κυλίνδον.
    ἔνθα με Θεσπρωτῶν βασιλεὺς ἐκομίσσατο Φείδων
    ἥρως ἀπριάτην· τοῦ γὰρ φίλος υἱὸς ἐπελθὼν
    αἴθρῳ καὶ καμάτῳ δεδμημένον ἦγεν ἐς οἶκον,
    χειρὸς ἀναστήσας, ὄφρ' ἵκετο δώματα πατρός·
    ἀμφὶ δέ με χλαῖνάν τε χιτῶνά τε εἵματα ἕσσεν. 320

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην φωτιά οι τρίχες του ασπροδόντη χοίρου
    από τον συβώτη με την ευχή για του Οδυσσέα την επιστροφή

    οὐδὲ συβώτης 420
    λήθετ' ἄρ' ἀθανάτων· φρεσὶ γὰρ κέχρητ' ἀγαθῇσιν·
    ἀλλ' ὅ γ' ἀπαρχόμενος κεφαλῆς τρίχας ἐν πυρὶ βάλλεν
    ἀργιόδοντος ὑὸς καὶ ἐπεύχετο πᾶσι θεοῖσι
    νοστῆσαι Ὀδυσῆα πολύφρονα ὅνδε δόμονδε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 7 μερίδες στην μοιρασιά από τον Εύμαιο
    η πρώτη του Ερμή Μαιάδος και σε όλα τα ξωτικά......

    καὶ τὰ μὲν ἕπταχα πάντα διεμμοιρᾶτο δαΐζων·
    τὴν μὲν ἴαν Νύμφῃσι καὶ Ἑρμῇ, Μαιάδος υἷι,
    θῆκεν ἐπευξάμενος, τὰς δ' ἄλλας νεῖμεν ἑκάστῳ·
    νώτοισιν δ' Ὀδυσῆα διηνεκέεσσι γέραιρεν
    ἀργιόδοντος ὑός, κύδαινε δὲ θυμὸν ἄνακτος.
    καί μιν φωνήσας προσέφη πολύμητις Ὀδυσσεύς·

    "αἴθ' οὕτως, Εὔμαιε, φίλος Διὶ πατρὶ γένοιο 440
    ὡς ἐμοί, ὅττι με τοῖον ἐόντ' ἀγαθοῖσι γεραίρεις."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει