Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

Μην κοιμάσαι αγάπη μου

 


Ξύπνα αγάπη μου

μην κοιμάσαι

 σαν κοιμάσαι χάνεται ο κόσμος

στον βουητό μιας νωχελικής συναναστροφής

 Ξύπνα και κοίτα γύρω σου

 δες τα σκουπίδια στο παλάτι σου

τους αρουραίους τα τρωκτικά και τους ποντικούς

 δες τα σκάνδαλα και τη διαφθορά  στους  παλατιανούς

 δες τη φτώχεια και την ανεργία

 πιστεύεις ότι αυτό που έχεις είναι ζωή;

 Είναι φυτοζωή, αγάπη μου

 Και εσύ  ζεις με επιδόματα ζητιανιάς και επαιτείας

 και παριστάνεις τον  ξέγνοιαστο  τουρίστα

 που τρέχει από δω και από κει

 μην είσαι  ανέμελος τουρίστας αγάπη μου

 μην καταδεχτείς τον τουρισμό σαν σπορ

 μιας  ανόητης  άχρηστης ζωής

 Ξύπνα αγάπη μου

 από την αυτούπνωση της θρησκευτικής  και κομματικής εξουσίας

 στο όνειρο μιας πραγματικής ζωής

 και δίκαιης κοινωνίας

 Ξύπνα αγάπη μου και κοίτα γύρω σου

 τι βλέπεις;

 Ο παλιός κόσμος γκρεμίζεται  στα ερείπια μιας αυτοναρκισσιστικής  νοσηρής  υπερβολής

 ο νέος  που θα χτιστεί φρόντισε να είναι από ανθρώπους υγιείς

 Ξύπνα αγάπη μου από τον εφιάλτη

 και ονειρέψου τον άλλο σου εαυτό

 ακαταμάχητο ερωτικό

 και μαχητή της  ζωής  

σωστό


Αστραία ©©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει