Που βρίσκεται ο Ποσειδών ως κέντρο ενέργειας στο σώμα του Αγαμέμνονος
Ο Ποσειδών στην Ιλιάδα ήταν με το μέρος των Αχαιών αν και ως θεοσοφιστής έκτισε τα Τείχη της Ιεράς Τροίας δημιουργώντας τα ισχυρά θεοσοφικά συστήματα. Αυτά, που οι θεοί απαιτούν ΘΥΣΙΕΣ για να είναι ευνοϊκοί. Ο χριστιανικός θεός θεός θυσιάζει τον μονογενή αρσενικό για να σώσει τον άνθρωπο, λες και δεν υπήρχαν πιο ευφυείς λύσεις για ένα θεό, ο Αγαμέμνων την κόρη για την επιτυχία της εκστρατείας και ο Αβράξογλου επίσης τον γιο, γιατί του ζήτησε ο πανάγαθος θεός για να τον δοκιμάσει. Όταν ο Ποσειδών δεν είναι στη θέση του, το ενεργειακό κέντρο μπλοκάρεται, η ενέργεια δεν ρέει αρμονικά και δημιουργεί παραισθήσεις, αλαζονικούς αρχηγούς και ανίερους θρησκευτές.
Επίσης να σημειωθεί ότι ο Αγαμέμνων φορεί θώρακα με δράκους στα πλευρά του, Λ στιχ.26 και ότι ο Ποσειδών με τους δράκους έχει στενές επαφές Δέλτα τύπου από την Εποχή της Λεμουρίας.
Ο Αγαμέμνων παρουσιάζεται στους μακρυμάλληδες «κάρυ κομώοντες» Αχαιούς με λαμπρή φορεσιά και αστραφτερά πέδιλα στα πόδια του τα λιπαρά. Οι θεοί εμφανίζονται , διαγράφονται στο αιθερικό του σώμα, ο Ζευς στο κεφάλι ,ο Άρης στην μέση και ο Ποσειδών στο στέρνο.Ίσως αν ήταν ο Ποσειδών στα πέλματα, ο Άρης στο κεφάλι και ο Ζευς κυβερνήτης του ήπατος στις επιγονατίδες και ο Απόλλων στην καρδιά, η ροή της ενέργειας του να ήταν πιο αρμονική και αποτελεσματική .
Η ομορφιά είναι η καλή μορφή του όντος κι η ασχημοσύνη , η έλλειψη σχήματος, η αρμονία ή δυσαρμονία της ενεργειακής ροής .
Η γνώση της ύλης , της ενέργειας και των μετατροπών της.
Η εξερεύνηση της ύλης είναι ένα εξωτερικό ταξίδι της ύπαρξης και η κατανόηση της ενέργειας ένα εσωτερικό ταξίδι στο κέντρο του εαυτού.
Εξωτερική και εσωτερική ευθυγράμμιση της αντίληψης.
Και τα δύο ταυτοχρόνως ολοκληρώνουν ένα άνθρωπο στης ζωής του
τον δρόμο και τον σκοπό.
Το αθάνατο Ελληνικό Πνεύμα ολοκληρωμένα παρουσιάζει και τις δυο διαδρομές με ένα τρόπο μαγευτικό και διαχρονικό.
Αν και η λέξη “θρησκεία” εμπεριέχεται στην λέξη “άνθρωπος” αυτός που άνω θρώσκει, δεν υφίστατο στους παλαιότερους χρόνους . Οι Έλληνες δεν είχαν θρησκεία, είχαν ιστορία και μυθιστορία και αυτή ήταν και είναι η γνώση τους και η παρακαταθήκη τους και η διαθήκη τους.
Θρησκείες με αυτή την μορφή της φονταμενταλιστικής θεοκρατίας γνώρισε η ανθρωπότητα την εποχή των Ιχθύων με την εμφάνιση του χριστιανισμού και του μουσουλμανισμού αμφότερες ποσειδώνιες ομιχλώδεις εξαρτήσεις του θυμικού στέρνου και προεκβολές ενός συστήματος παραγωγής δούλων του “θεού” .
Β Ιλιάδος
ῥεῖα διακρίνωσιν ἐπεί κε νομῷ μιγέωσιν,
ὣς τοὺς ἡγεμόνες διεκόσμεον ἔνθα καὶ ἔνθα
ὑσμίνην δ’ ἰέναι, μετὰ δὲ κρείων Ἀγαμέμνων
ὄμματα καὶ κεφαλὴν ἴκελος Διὶ τερπικεραύνῳ,
Ἄρεϊ δὲ ζώνην, στέρνον δὲ Ποσειδάωνι.
ἠΰτε βοῦς ἀγέληφι μέγ’ ἔξοχος ἔπλετο πάντων 480
ταῦρος• ὃ γάρ τε βόεσσι μεταπρέπει ἀγρομένῃσι•
τοῖον ἄρ’ Ἀτρεΐδην θῆκε Ζεὺς ἤματι κείνῳ
ἐκπρεπέ’ ἐν πολλοῖσι καὶ ἔξοχον ἡρώεσσιν.
Ἔσπετε νῦν μοι Μοῦσαι Ὀλύμπια δώματ’ ἔχουσαι•
Αστραία ©©
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα,
η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει